Search This Blog

HOME


Friday, March 6, 2009

miz zaba 2009

meh nie..aku cerita nape aku boleh jaadi miz zaba..mula sehari sebelum pertandingan nie mula..midah datang kat bilik aku..die nak masuk pertandingan nie..mula2 aku pun xcited gak..tapi bab kena berjalan ala2 ratu 2..aduh..aku nie mane geti bab2 tu sume..hhuhu

tapi berkat ajaran dari wani..menag jugak akhirnye..



amacam..pandai tak..bagi masa 1 jam je tapi kena wat 3 benda..1-jait baju 2-wt ketupat 3- jawap task yg diaorang bagi..tapi midah amek ketupat n task aku amek wat baju..nasib lah ade kepakaran dalam bab2 menjait nie...



inilah hasil ye...baju dapat 8 markah..ketupat tak menang pun..huhuhuu




midah:susah r..selalu wat pakai daun..nie kena wat pakai riben..huhuhuhu...



midah: pejam lah mata ko tu..

ayu: aku kalu pejam2 nie..gase nak tido je heheehe



banyak datang membantu...samapai ana pun datang temgok aku..hehehe thanks anainilah hasilnya..thanks kat midah..tiga tahun tunggu gelaran nie..hehehhehe









No comments: